یزدفردا "رئيس روابط عمومي استانداري يزد بر توجه ويژه مديران و مسئولان استان به جايگاه والاي خبرنگاران استان تاكيد كرد.

 "سيد عبدالمجيد قائم محمدی" در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه استان از زحمات آن ها تشكر نمود و با اشاره به برگزاری نشست های مطبوعاتی پی در پی و اقدامات موثر شوراهای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی های استان خاطرنشان ساخت: با اقدامات مطلوب و مناسب صورت گرفته در چند سال اخير روحیه اعتماد به رسانه و توجه بیشتر مدیران به مطبوعات و عرصه اطلاع رساني در سیستم اداری و مدیریت استان افزایش یافته است.


وی برگزاری همایش روز خبرنگار و نشست های آموزشی روابط عمومی ها ، انتخاب با سابقه ترین خبرنگاران استان و معرفی فرمانداران و مدیران برتر رسانه ای و برگزاری نشست های مطبوعاتی با استاندار، معاونین و مدیران کل استانداری را عوامل موثر در توجه ويژه مدیران به جايگاه والا و ارزشمند خبرنگاران دانست.


دبیر شورای اطلاع رسانی استان در ادامه گفت: با برنامه ریزی هایی که در سال جاری صورت گرفت روابط عمومی استانداری هر 19 روز یکبار یک نشست مطبوعاتی مدیران ارشد استان را برگزار کرده است.


وی افزود: حضور خبرنگاران فعال عرصه مطبوعات و رسانه در این نشست ها قابل تقدیر بوده که با انجام رسالت خویش گزارشاتی را از اقدامات مدیران استان به مردم ارائه نموده اند.


قائم محمدی همچنین نقش اصحاب رسانه استان یزد را در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، انعکاس اخبار دور سوم سفر رئیس جمهور به یزد و برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان دارالعباده را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.


وی با اشاره به برگزاری 9 نشست مطبوعاتی با فرمانداران در سفرهای خبرنگاران به شهرستان های استان خاطرنشان ساخت: با توجه به قرارگيري در روز های پایانی سال جاری سفر خبرنگاران استان به شهرستان های اردکان و میبد در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.


مشاور استاندار تصریح کرد: رویکرد دور جدید نشست های خبرنگاران و سفرهای آن ها به شهرستان ها، برگزاری نشست های مطبوعاتی با مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها خواهد بود.


وی در پايان توجه ویژه فرمانداران به روابط عمومی فرمانداری شهرستان های استان را موجب رشد کیفی و کمی امکانات و تخصص آن ها در زمینه خبرنویسی و حوزه فعالیتشان دانست.


در ادامه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا